Özgüven Sözleri, Özgüven Veren Sözler

Sayfa İçeriği:  Özgüven Sözleri, Özgüven Veren Sözler,Özgüvenli Sözler,Özgüven Arttıran Sözler,Özgüven Sözleri Kısa 

Asla unutma! Sen inandığından daha cesur, göründüğünden daha güçlü ve düşündüğünden daha zekisin. A. A. Milne
ozguven-sozleri-ozguven-veren-sozler-motivasyon-sozleri-basari

Bana kendim olmak yetiyor. Jorge Luis Borges

Kendim olduğum için nefret edilmeyi, kendim olmadığım için sevilmeye tercih ederim. Kurt Cobain

Kendim olmaktan korkmuyorum! Muhammed Ali

Kuş, konduğu dalın kırılmasından korkmaz; çünkü güvendiği dal değil, kendi kanatlarıdır. Anonim

Sen eşsiz biri olarak doğdun, bir kopya olarak ölme. John Mason

Alnını ne kadar dik tutarsan, yere o kadar sağlam basarsın. Cenap Şahabettinu

İnanmaya, sevmeye ve güvenmeye kendinden başla.. Tayfun Topaloğlu

Kendine güven, aklın kesin bir inanç ve güvenle büyük ve gurur verici işlerde kullanımıdır. Cicero

Kendine güven. Bildiğini sandığından daha çok şey biliyorsun. Benjamin Spock

İnsanın kendine güveni, büyük işlere girişmenin ilk şartıdır. Samuel Johnson

Kendine güven; o zaman nasıl yaşanacağını göreceksin! Goethe

Olabileceğiniz şeyi olmak için asla geç değildir.

Olmadığın şey için kendinden nefret etmeyi bırak. Olduğun şey için kendini sevmeye başla. Anonim

Sen doğru yolda ol da, varsın sanan eğri sansın; sen kendini bildiğin sürece, doğru insansın. Yunus Emre

Kendine güvendiğinde, eğlencenin doruğuna varabilirsin. Ve eğlendiğinde, şaşırtıcı şeyler yapabilirsin. Joe Namath

İnsanın, kendinden başka hiç kimse olmasına gerek yoktu. Virginia Woolfp

Nereye giderseniz gidin; ama tüm kalbinizle gidin. Konfüçyüs

Sadece bir tek başarı vardır; kendi yolunda yürüyebilmek. Christopher Morley

Herkesi dinlerim; ama kendi doğru bildiğimi yaparım. Napolyon

Öne çıkmak için doğmuşken, sürüye ayak uydurmak neden? Dr. Seuss

İnsanların sınırlı algılarının bizi tanımlamasına izin vermemeliyiz. Virginia Satir

İnsanların hakkımda ne düşündüklerini umursamayarak ömrümü 10 yıl uzattım. Charles Bukowski

Kimseye kirli ayaklarıyla beyninizde gezme fırsatı vermeyin. Gandhi

Sen, sen olma özgürlüğüne sahipsin. Bunu kimse elinden alamaz. Richard Bach

Hiçbir zaman kaybetmem. Ya kazanırım ya da öğrenirim. Nelson Mandela

Kendi hayatımın değerini ben kendim belirledim ve bunu yaşamaya başladım. İşte bu özgürlüktü! Fernando Flores

Her olayda elimizden geleni yapmalı ve geri kalan her şey için soğukkanlı olmalıyız. Epiktetos

Hissetme biçiminiz neden bir başkasının kafasındaki düşüncelere bağlı olsun. Ralph W. Emerson

Bazı insanlar olmasını ister, bazıları olmasını bekler, bazıları ise oldurur. Michael Jordan

Ben gerçek bir kralım! Çünkü kendime hükmedebiliyorum. Pietro Aretino

Hepimiz birer yıldızız ve parıldamayı hak ediyoruz. Marilyn Monroe

Kendi ışığına göre yaşa. İçinde ışığını bul ve hiçbir korku olmadan, ona göre yaşa! Osho

Kendi ışığına güvenen, başkasının parlamasından rahatsızlık duymaz. Victor Hugo

Herkes kaçınılmaz olarak, kendi hayat hikayesinin kahramanıdır. John Barth

Kendine saygı duy, kendini sev; çünkü senin gibi bir kişi hiç olmadı ve hiçbir zaman da olmayacak. Osho

Özgün bir insan kalabalığa ait değildir. O yalnız başına ve kendi halinde durur; tıpkı yıldızlara uzanan uzun bir ağaç gibi. Osho

Kendini okyanusta bir damla sanma. Bir damlanın içinde kocaman bir okyanussun. Mevlana

Sen değerinle ve düşüncenle, iki aleme de bedelsin; ama ne yapayım ki, kendi değerini bilmiyorsun. Mevlana

Başınızın içinde beyniniz var, ayakkabılarınızın içinde de ayaklarınız. Kendinizi istediğiniz yöne çevirebilirsiniz. Dr. Seuss

Sen sadece kendin olmak için varsın. Rahatla! Ve sadece kendin ol. Bireyselliğine saygı duy ve kendi imzanı atacak cesarete sahip ol. Osho

Affettiğimden değil, boş verdiğimden üzerinde durmuyorum çoğu şeyin. Ve mutlu olduğum için değil, güçlü olduğum için gülüyorum. T. S. Eliot

Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin. Ne sen başkası için mecburi istikametsin, ne de başkası senin için. Yorma kendini; bırak, hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin. Charles Bukowski

Seni diğerlerinden farksız yapmaya bütün gücüyle gece gündüz çalışan bir dünyada, kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek demektir. Bu savaş bir başladı mı, artık hiç bitmez!

Ben hiç kimsenin mecburi istikameti değilim, kimse de benim çıkmaz sokağım değil. Walter Bagehot

Herkes gerçek sizi bilmeyi hak etmez. Bırakın, siz olduğunu düşündükleri kişiyi eleştirsinler. Robin Sharma

Ben sorunlarımdan daha önemliyim. Jose Ferrer

Ben şartlarımın bir ürünü değilim. Ben kararlarımın bir ürünüyüm. Stephen Covey

Herkesin bittim dediği anda, ben yeniden başlamaya hazırım. Frank Gehry

Herhangi bir erkeğin veya kadının, benim yaptıklarımı yapabileceğinden en ufak bir şüphem yok, yeter ki onlar da aynı çabayı gösterip, aynı umudu ve güveni içlerinde barındırsınlar. Gandhi

Başarının önemli bir anahtarı kendine güvenmektir. Kendine güvenmenin önemli anahtarı ise hazırlık yapmaktır. Arthur Ashe

Başkalarının, yapamayacağınızı iddia ettikleri şeyleri sadece bir kere yapın. Bir daha onların söylediklerini dikkate bile almak zorunda kalmazsınız. James R. Cook

Kalabalığa karışmak için hiçbir özellik gerekmez. Ama yalnız ve dik durmak için, gerçekten çok şey gerekir. Charles Bukowski

Kendine güvenen bir kimse, bağımsızdır. Onun hakkında tahminlerde bulunamazsın; o kendi yolunda hareket edecektir. Osho

Işıklar sönmüşse eğer, ay ışığını seyret. Dibi yosun tutan denizlerle ilgilenme, sen dağları seyret. Yenik düşüyorsan özlemlerine aldırma sakın, Sen kalbindeki o uçsuz bucaksız sevgiyi hisset. Mevlana

Asıl soru kimin bana izin vereceği değil, kimin beni durduracağıdır. Ayn Rand

Kimse başından sonuna dek acemi ve yetersiz hissetmediği bir şeyde ustalaşamaz. Walter Benjamin

Kendinizi şu dünyada hiç kimseyle karşılaştırmayın. Karşılaştırıyorsanız, kendinize hakaret ediyorsunuzdur. Bill Gates

Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın. Osho

Kendine güvenen insan, bunun güzelliğini anlar ve görür ki kendine ne kadar güvenirsen o kadar büyürsün; kendini ne kadar bırakır ve rahatlarsan o kadar sakinleşirsin, o kadar serinkanlı, sessiz ve dingin olursun. Osho

Aslında hiç kaybetmedim; sadece sistemin istedikleri kazandı. Meteliksiz olabilirim; ama niteliksiz değilim. Charles Bukowski

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler