Ağır Kapak Sözler

Bizi gömmeye çalıştılar ama tohum olduğumuzu bilmiyorlardı.

Şerefin kadar konuş desem, ömür boyu susacak insanlar tanıyorum.

Arkamdan konuşanların hepsi arkamda takılmaya devam etsin…

Değmeyen birine dönüp bakmam. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Çok laf sokuyorsun diyorlar ne yapayım hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım.

Dur hemen gitme! Daha ömrümü yiyecektin.

Seni öyle bir severim ki; akşam akşam gündüz olursun içimde…

Aşk acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye.

Nerede beni unuttuysanız orada kalın tekrar gelip alamam sizi.

Sildim hayatımdan saçma insanları sadece önümdeki gerçeklere bakıyorum.

Keşke insanlarda da reklamı geç seçeneği olsa.

Çok talibim var diyenler; sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Dış görünüşe önem verme. Bak elektrik süpürgesine içindeki tüm pisliğe rağmen çekici.

Kusura bakmayın, kusurlarınıza bakın!
Kapak-sozler-2019-kapak-laflar-yeni-resimli-serefsiz

Bayramda yarım milyon hayvan kesildi sen hala yaşıyorsun şansa bak.

Büyük balonların eceli, küçük iğnelerdir.

Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!

Kime dünyamı versem dünyamın içine etmesini çok iyi biliyor.

Kendini bir bok sananlar; emin olun sandığınız gibisiniz.

Salatada seni arıyor gözlerim. Bir hıyarın yokluğu böyle hissedilir işte.

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Yanımızda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umrunda.

Sana biraz adam ol diyeceğim seni de zor durumda bırakmak istemiyorum.

Sen de haklısın. Adamlığın kadar konuş dedim diye bu susmalar.

Beni başkalarına bırakma, görürsen dayanamazsın.

Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.

Ağır geliyorsa benimle yaşam kapı orada ikile paşam.

Gidişine illa bir isim konulacaksa, mal kaybı diyelim.

Aklımdan geçtin gittin, kim bilir yine kime gidiyordun.

Bir gün bana gel diyeceksin. Söz geleceğim. Ama görmezden.

Kendini kalp mi sandın sevgili? Atmadan duramıyorsun!

İyileştirir diye medet umduklarımız tekrar tekrar yaralıyor bizi.

Bize yeni düşmanlar lazım. Eskileri hayranımız oldular.

Erkekliğin gücü bir kadına vurmakta değil; 1 kadına vurulmaktadır.
Kapak-sozler-2019-kapak-laflar-yeni-resimli-ask-erkeklik

Ahlak deyince; kadın’dan konuşmaya başlayan herkes ahlaksızdır.

Erkeklerin hepsi öküz değil, sen ahırın kapısında dolaşıyorsun güzelim.

Teknik servis miyim ki bütün arızaları ben düzelteyim.

Kar yağınca mikrop ölür diyorlar. İyi misin?

Canım, karakterin yere düşmüş onu bir alıver oradan.

İtle köpekle uğraşacak olsaydık veteriner olurduk.

Bana yol vermeyi düşünmeden önce. Sana verdiğim yolda yürümeyi öğren.

Dünya âleminin derdi ben olmuşum, demek ki zamanında iyi koymuşum.

Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!

Yüz verip adam ettiysem, sıfırla çarpar yok ederim.

Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.

Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.

Hani hiç gitmeyecektin, erkek sözü vermiştin. Ne oldu, çükünü mü kestiler?

Gölgene de lafım yok. O da seni adam sanıp peşinden geliyor.

Sadece gülüşümü yakala, öfkem sana ağır gelir.

Esmeyi bilmedikten sonra rüzgâr değil fırtına olsan ne yazar.

Endamın yetmez, beyin şart şekerim.

Kendime yakışanı severim. Herkese yapışanı değil.

Otobüsün bile peşinden koşmadım. Sen kimsin?

Bana kalbimdesin deme, bilirsin kalabalıkları sevmem.

Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.

Kaç promil eder şerefin? Söyle ona göre kaldırayım kadehimi!

Doğduğunda kulağına 3 kere karaktersiz diye mi fısıldadılar anlamadım ki.

Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince pamuk şekersiniz.

Bin sene de okusam, ne biliyorsun diye sorsalar bana haddimi bilirim derim.

Sahne senin devam et ben çıkmayım dua et.

Sen bunu yapamazsın diyen insanlara gülüp geçirmek lazım.

Egosunu öyle beslemiş ki; karakteri aç kalmış.
Kapak-sozler-2019-kapak-laflar-yeni-egoist-insanlar

Kıyamam dediklerimiz bizi ince ince kıyıp pembeleşinceye kadar kısık ateşte kavurdular.

Canımı yakacak kadar cesareti olanın, sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı.

Ağlamamı beklediğiniz mendille halay çekmezsem şerefsizim.

Acılarım katlanılmaz değil ama bir de tuz basanı var.

Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan iyidir.

Sizin için çırpınan birinin kanadını kırmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler