Sevgiliye Duygusal Sözler

Sayfa İçeriği :Sevgiliye Duygusal Mesajlar,Sevgiliye Duygusal Sözler Kısa,Sevgiliye Güzel Sözler,Sevgiliye Duygusal Sözler Uzun,Sevgili İçin Sözler 

" Bazı insanlar dua gibidir, huzur verir. "  - Ahmet Demir

"Bakarken kıyamamak mı? Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk? " - Özdemir Asaf

"Aşk birine seni mahvetme yetkisi vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir. " - Murat Menteş

"Aşk gözlerine bakınca yüreği görebilmektir... " - Nurhan Işkın

"Ruhunu, ruhuma ev yaptım."

"Senin bir havan var beni asıl saran o." Cemal Süreya

"Vücudunun %70 i su olan bir canlının nasıl olur da içi yanar..."  - Ece Ayhan

"Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır." - Honore De Balzac

''Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu.''  - Jojo Moyes

"Bazı kadınlar saatlerce makyaj yapar,
 bazıları ise sadece gülümser."  - Gabriel Garcia Marquez

"Dünyada en büyük sevinç, âşık olanın sevinci, sevmek sevilmek sevinci değil midir?" - Cengiz Aytmatov
Sevgiliye-duygusal-sozler-mesajlar-sevgili-icin-sozler-ask-sozleri

Dunyada-en-buyuk-sevinc-sevgiliye-mesajlar-ask-sozleri-sevda

 "Aşkın ateşi önce sevilende parlamasaydı, şüphesiz seven bu aşktan ateşlenip yanmazdı. " - İskender Pala

"Kumullar rüzgârın etkisiyle hep değişirler ama çöl hep aynı kalır. Aşkımız da böyle olacak. " - Paulo Coelho

"Sevmek Sevdiğin kişiyle birlikte olmak değildir Unutma.Çünkü aşk;
 Onunla yaşamak değil
 Onu yaşamaktır aslında... " - Nazım Hikmet Ran

"Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır..." - Dostoyevski

''Ya tutulacak kadar yakın ol;
 Ya da unutulacak kadar uzak....''  - Mevlana Celaleddin-i Rumi

"Aşk, gülü dikeniyle avuçlamak ama kanayan ellerin hesabını gülden sormamaktır... " - İskender Pala

 "Aşk zorla tomurcuk vermesini istediğin bir sera çiçeği değildi. Aşk, yol kenarında beklenmedik şekilde açan bir çiçekti. " - Sarah Jio

"Uçmayı öğrenmeden göçmeye mecbur kalmış bir kuş gibi kalbimiz..." Cahit Zarifoğlu
Dunyada-en-buyuk-sevinc-sevgiliye-mesajlar-ask-sozleri-sevda

"Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın.
 Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden..."  - Ahmed Günbay Yıldız

 "Çilesi belası gözüm üstüne
 Derdimin dermanı say bu sevdayı. " - Abdurrahim Karakoç

"Kömür parçaları arasında parlayan küçük bir cam kırıntısı benim sevdam. "

"Artık şiir olmuştur senin sevdan,
 kafiyesi 'Elif' olan...  "- Hikmet Anıl Öztekin

''Aşk çiftleşmek değil, tekleşmektir.''  - Cemal Süreya

"Ben aşka boyun eğdim, ister celladım ol, istersen mabedim... " - Nurhan Işkın

"Saklamaya çalışma, nafile. Sevda, çocuk gözlerinden uyku gibi akıyor."  - Reşat Nuri Güntekin

"Boğazıma takıldı sevdan... 3 kere sırtıma vur helal de... Alışık değilim harama. Ondan olacak herhalde. "- Cemal Süreya

"Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey,
 Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil...  - Cahit Zarifoğlu

"Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime... " - Cemal Süreya

"Okuduğum kitaplardaki gibi değildi aşk. Başka bir yanı vardı ve ben sanırım o yanına denk gelmiştim.  "- Ahmet Batman

"Birdenbire her şeyi hoşuma gitmişti. Ama ben onun birdenbire hoşuna gitmemiştim. Ağır ağır hoşuna gider miyim acaba? Buralarını düşünmedim. Düşünmedim, hemen o gece ona aşık oldum. " - Sait Faik Abasıyanık

"Bir kere sevdaya tutulmaya gör;
 Ateşlere yandığının resmidir.
 Aşık dediğin, Mecnun misali kör;
 Ne bilsin alemde ne mevsimidir. " - Cahit Sıtkı Tarancı

"Terketmedi sevdan beni,
 Aç kaldım, susuz kaldım,
 Hayın, karanlıktı gece,
 Can garip, can suskun,
 Can paramparça...
 Ve ellerim, kelepçede,
 Tütünsüz, uykusuz kaldım,
 Terketmedi sevdan beni...  "- Ahmed Arif

"İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla aşık olur. O yüzden de, aşık olduğu insanı düşünürken, az ya da çok hüzünlenir."  - Haruki Murakami

''Deli kadınlar iyidir... Onları çok severim. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı, ne arzuları mahpus, ne öfkeleri prangalıdır...  - Ahmed Arif

"Büyük aşklar zamana, kalp ağrısına ve mesafelere meydan okur. Her şey kaybedilmiş gibi görünse de gerçek aşklar yaşamaya devam eder... "- Sarah Jio

"Aşk ateşi içinize düştü mü koşun onun peşinden, yolları sarp ve gidilmesi zor olsa da bırakmayın peşini, koşun." - Halil Cibran


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler