Sevgili İle İlgili Sözler

 Sayfa İçeriği:Sevgiliyi Anlatan Sözler ,Sevgili İle İlgili Sözler , Sevgili İle İlgili Sözler Tumblr,Sevgili İle İlgili Sözler Facebook 

"Senin bir havan var beni asıl saran o." Cemal Süreya

"Yıllar geçse de üstünden,bitmeyecek bende ki sen."

"İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla âşık olur.O yüzden de,aşık olduğu insanı düşünürken,az ya da çok hüzünlenir."

"Biri gelir seni sen eder,biri gelir seni senden eder..."

''Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu.''  - Jojo Moyes

"Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır." - Honore De Balzac

"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum."

"Sevgi kokuyor zaman.
Uyanmış olmalısın."


"Ben senin gülerken kaybolan gözlerini sevdim."

"Ey sevgili!
 Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
 Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni...  "Şems-i Tebrizi


"Aşkın ateşi önce sevilende parlamasaydı, şüphesiz seven bu aşktan ateşlenip yanmazdı. " - İskender Pala
Sevgili-icin-sozler-sevgiliye-resimli-sozler-ask-sozleri-sevgiliyi-anatan-sozler
sevgiliyi-anlatan-sozler-sevgiliye-guzel-sozler-sevgi-ask

"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum."

"Sevdiğiniz kişiye, size zulmetme hakkını bilerek ve isteyerek mi veriyorsunuz? İşte bence aşk budur. " - Dostoyevski

"Aşk birine seni mahvetme yetkisi vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir.  "- Murat Menteş

"Sevdiğinin nazını değil,kahrını çekmektir sevda.Onunla bir ömür değil,onun için bir ömürdür sevda."

"Gözyaşlarını güzel günler için sakla sevgilim."

"Çok yoruldum sevgili;daha fazla yorma beni.Ben fazlasıyla ödedim zaten,uğrunda kaybettiklerimin bedelini."Cemal Süreya

"Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir. Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir. Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Yalnız ben biliyorsam bu aşktır. Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır. " - Özdemir Asaf


"Sevdanı bulutların üzerine yazmışsın.
 Yağmur olarak dökülüyor gözlerimden..."  - Ahmed Günbay Yıldız



"Sil aklımdan her inanmış aldanmıştır inancını."
Furruğ Ferruhzad

"Artık şiir olmuştur senin sevdan,
 kafiyesi 'Elif' olan...  "- Hikmet Anıl Öztekin


"Seni görünce dünyayı dolaşıyor insan sanki."

"Ey Sevgili...
Benim yurdum senin gönlündür."Tahsin Özmen

"Güzelsin sevgilim,
Ama çok yakından!"
Cemal Süreya

"Sevgili! Bir başka güzelsin bugün,
Ay gibisin! Pırıl pırıl gülüşün,
Güzeller yalnız bayram günü süslenir,
Seninse bayramları süsler gül yüzün "
Ömer Hayyam 

"Öyle bir sevgilim olsun istiyorum ki, ne demek istediğimi bakışlarımdan anlasın.Sözle değil, gözlerimizin bakışlarıyla anlaşalım. Sonra küçücük bir evimiz, iki oda bir salonlu..."Orhan Kemal 

“Marifet, can için sevgili aramak değil, sevgili için can taşımaktır.” Mevlana 

"Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, 
 Dokunmaktan çok düşlemeyi.. 
 Ve aşk öyle haindir ki; 
 Nerde imkansız varsa gider onu sever. " - Özdemir Asaf

"Sevmek Sevdiğin kişiyle birlikte olmak değildir Unutma.Çünkü aşk;
 Onunla yaşamak değil
 Onu yaşamaktır aslında... " - Nazım Hikmet Ran


"Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır..." - Dostoyevski

"İnsan sadece kendine uygun olana âşık olsa hayat hem çok sıkıcı hem de nekadar kolay olurdu. " - Maeve Binchy

"Birdenbire her şeyi hoşuma gitmişti. Ama ben onun birdenbire hoşuna gitmemiştim. Ağır ağır hoşuna gider miyim acaba? Buralarını düşünmedim. Düşünmedim, hemen o gece ona aşık oldum. " - Sait Faik Abasıyanık

"Ben,seni görür görmez anlamıştım;bütün kaygısız görünüşünün altında,duygulu,içine kapanık bir insan olduğunu.Bunu beğendim işte."

"Sevgili olunmadan dost, dost olunmadan sevgili olunmuyor."

"Sevdiğiniz insanların sevgisini hissetmek,hayatınızı besleyen güneş gibidir."Pablo Neruda 
sevgiliye-sozler-sevgili-icin-guzel-sozer-sevgi-sozleri-sevgiliyi-anlatan

"Onunla göz göze gelince konuşmak istemezsin.Çünkü o an susmak,gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır."

"Ey sevgili...!Yılar sonra, kutsal bir armağan gibi seni buldum.
Senden önce kara kâbuslardaydı çöle dönmüş ruhum.
Sevginle sulayıp yeşerttim bu talan bahçeyi ,
Ey sevgili...!Artık senin gönlün benim yurdum."Tahsin Özmen 

"Ey Sevgili...!
Gündüzleri bulutların arkasındaki güneş gibi benden saklanıyorsun. Geceleri geliyor fikrimin tam orta yerine bir bıçak gibi saplanıyorsun."

"Gözlerin uyur da kalbin uyumaz 
Sevgili gönlünden çıkmıyor diye..."Akif İnan 

"Bilmem işte.
Gözlerim kapalı sevdim seni sevgili..."Atila Er 

"Sevgili, eğer kollarımızı kullanamıyorsak, birbirimize şikayetlerimizle sarılalım." Franz Kafka 

"Üşürüm...! Ey sevgili ne olur aklından çıkarma beni."Tahsin Özmen 

"Üç harf yanyana kaç şekilde gelir bilir misin? Aşk dersin... Sen dersin...
 Ben dersin... Sen ben biter,  Biz dersin. Gün gelir  Git dersin. Peki 'dur' kelimesinden haberdar değil misin? Dur demeyi bilmez misin? 
Git demek kolay, dur diyebilecek kadar yürekli misin? " - Can Yücel

"Herkes herkesi sevmek zorunda değil ama sen beni sevmek zorunasın.Çünkü biz herkes değiliz."

"Aşık olunacak çok insan var da, aşık kalınacak olanı zor bulunuyor."  - Cemal Süreya

"Bir yürekte olmaz iki sevgili,
İki yüreklinin doğru olmaz dili."

"Oturup konuşsaydık geçerdi belki her şey,
 Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil...  - Cahit Zarifoğlu


''Deli kadınlar iyidir... Onları çok severim. Çünkü ne kahkahaları tutsak, ne gözyaşları sınırlı, ne arzuları mahpus, ne öfkeleri prangalıdır...  - Ahmed Arif


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler