Babalar Günü Sözleri

Baba-sozleri-Babalar-Gunu-Mesajlari-Babalar-Gunu-Sozleri

"İnan ki baba demeyi özledim babam.Babalar Günün Kutlu Olsun!"

"Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır.Ömrünün en güzel çağı anne ve babanla olandır.Babalar Günün Kutlu Olsun Babam!"

"Koskoca bir çınarsın ey babam. Her zaman heybetinden güç bulduğum,en zor günlerinde gölgesine sığınıp, dünyaya meydan okuduğum. Koca bir çınar!"

"Baba ailenin saadet semasından bir güneştir."

"Baba bir dağ, baba çocuklarının şemsiyesi, baba cesaret, baba evinin, çocuklarının gücü ve bekçisi...Babalar Günün Kutlu Olsun!"


"Sen benim için sadece bir baba değil, iyi bir sırdaş, sağlam bir arkadaş oldun. Sadece bir baba değil, en büyük güven kaynağım, dertlerime ortağım oldun. İnişli çıkışlı şu hayatta, tüm zorluklarımı kolay kıldın. Allah, seni başımızdan eksik etmesin canım babam. Varlığımız, birliğimiz daim olsun."


“Babalar güldü mü bir aile gülerdi.”


Sen ne kadar soğuk görünsen de, parmağıma diken batsa yüreğinin parçalandığını biliyorum babam. Çocukluğumun kahramanı, zor günlerimin tek dayanağısın. Varlığınla, hayatıma güç katıyorsun.Babalar Günün Kutlu Olsun Babam!"


"Babanın erdemleri;çocuklarının servetidir.Babalar Günün Kutlu Olsun Güzel Babam!"

"Terbiye,bir babanın ve annenin çocuklarına bıraktığı en kalıcı mirastır."


Babalar-Gunu-Mesajlari-Babalar-Gunu-Sozleri-Kutlama-mesajlari

"Baba,çocuğun öğretmenidir;ona dünyayı açılan yolu gösteren kişidir.Babalar Günün Kutlu Olsun Güzel Babam!"

"Babanın rolü, yüz öğretmeninkine bedeldir."

"Baba çınar gibidir. Meyvesi olmasa da gölgesi yeter."


"Baba bir dağ, baba çocuklarının şemsiyesi, baba cesaret, baba evinin, çocuklarının gücü ve bekçisi. Babalar Günün Kutlu Olsun Güzel Babam!"


"Allah’ım her zaman, senin duanı almayı nasip etsin babam. Varlığınla gücüme güç katan, her türlü zorlukta yanımda olan canım babam. Benim duam sana. Allah senden razı olsun. Dualarımdasın daima."


"En güzel sevdam. İlk aşkım canım babam. Kızlarının ilk aşkı, en büyük aşkı babaları olurmuş. Hayatıma anlam katanım. Varlığından cesaret alıyorum.Babalar Günün Kutlu Olsun Canım Babam!"


"O adam, benim babam. Adam gibi adam. Has adam. Hiçbir sıkıntımda beni yalnız bırakmayan. Yaşım kaç olursa olsun, her türlü derdime koşan. Üzüntüme benden çok üzülen. Sevincimde benden daha çok sevinen. Dedim ya! Adam gibi Adam! O adam benim babam!"


"Baba, koruma ve yardımın, anne şefkat ve sevginin sembolüdür."


"Baba, ailenin sorunsuz şekilde uyuyabilmesi için gece nöbeti tutan bir askerdi."


"Adım atmayı öğrendim ben seninle. Düşsem de, elimden tutup kaldıracağının verdiği cesaretle. Çaresizliğimi tebessümle karşılayıp, gidereceğini bilerek geldim bu yaşıma. Yaşım kaç olursa olsun ellerimden tutacağını, her türlü hatama rağmen saçlarımı yine okşayacağını bilmenin rahatlığı ile doldurdum nice yaşımı. Varlığıyla hayat bulduğum yüce insan. Canım babam.Babalar Günün Kutlu Olsun!"


"Babalar kızlarının kalbine ölene kadar sevgi tohumları eken beyaz saçlı bahçivanlardır.Babalar Günün Kutlu Olsun!"


"Anne ve babanın erdemi,başlı başına bir çeyizdir."

"Babalar kızlarına annelerden daha düşkündürler, onun için bir kız baba evinde çok mutlu yaşar...Babalar Günün Kutlu Olsun Güzel Babam!"

"Baba güçtür, güvendir, kişinin arkasındaki ağaçtır.En zor günümüzde bize sevgi ve desteğini her zaman hisseettirdin.Babalar Günün Kutlu Olsun!"


"Hayatımızda en yüce,en güçlü ve yararlı dayanağımız; ana, baba evinden kalma anılarımızdır."


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler