Sevgiliye Güzel Mesajlar

"Sil aklımdan her inanmış aldanmıştır inancını."

"Sana içimi döksem beraber hatırlar mıyız?"

"Banan cümleler bırak,okudukça sen olayım."

"Seni görünce dünyayı dolaşıyor insan sanki..."

"Bazen sevginin en büyük kanıtıdır sevmek ..."

"Elveda diyince değil,'o gözler bana eskisi gibi bakmıyor' dediğin an bitermiş aşklar."

"Sevmeyene karınca yük,sevene filler karınca;
Dağı bile taşır insan aşık olup inanınca."

"Çiçek kuruduktan sonra yağmur yağsa ne olur?"

"Nefes alır gibi özlediklerimiz,bir ömür kalbimizde gizlediklerimiz var."

"Biz,uzaktan seçmelerde birinciyiz."

"Ve balık aşık oldu okyanusa."

"Sevmek,sıradan olanda sıradışı olanı bulmaktır..."

"Özür dilerim.Seni sevdiğim için..."

"İnsanlar var,sevdiklerini almışlar şu saatte koyunlarına,dalmışlar iki kişilik rüyalarına."

"Ask görmekten çok özlemeyi sever.Dokunmaktan çok düşlemeyi..."

"Ben birisinden çok fazla hoşlandım mı onun adını onun adını hiç kimseye söylemem.Onun kimliğinden bir parçayı başkasına teslim etmek gibi gelir bu bana."

"Aynı duayı birbirinden eden iki insan,er ya da geç kavuşurlar."

"Ben elimi uzatınca sen kaçmasan?Sen elini uzatınca ben bırakmasam?

"Birini sevdiğiniz zaman ona tutunmanız öyle doğal ki..."

"Ruhunu,ruhuma ev yaptım..."

"Uçmayı öğrenmeden görmeye mecbur kalmış bir kuş gibi kalbimiz..."

"Kanatları varmış kalbin;sevince uçar,sevilmeyince göçermiş."

"Bülbül,gül için ağlayıp inlerken,lale onun derdine derman olur mu?"

"Kadından meleklik bekliyorsan,ona cenneti sunacaksın."
kadindan-meleklik-bekliyorsan-ona-cenneti-sunacaksin

"Beraber kitap okumayacaksak,uzunca bir tren yolculuğu yapamayacaksak,susarak da anlaşamayacaksak...Ne önemi var?"

"İnsan yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki."

"Senin için yasak dediler.Yasaklar,çiğnenmek içindir,dedim.Senin için imkansız,dediler.Önemli olan imkansızı başarmaktır,dedim.Senin için olmaz dediler.Dünyada olmayacak şey yok,dedim.Senin için zor dediler.Kolay olsaydı değeri olmazdı,dedim."

"Boş boş seviyorum demekle olmaz;göstereceksin sevdiğini,hissettireceksin..Yapamıyor musun?O zaman yoldan çekileceksin."

"Okyanusta ölmez de insan gider bir kaşık sevdada boğulur."

"Sevgisiz bir hayat çöl gelir bize."

"Kuş ölür,sen uçuşu hatırla."

"Bahar dallarının hatırına beni hatırla."

"Ben sadece sevmeyi biliyorum,unutmayı öğrenemedim."

"Yeter ki sen beni hiç yazamayacağım bir romanın kollarına atma."

"Derler ki;aşk,birine seni yoketme kudreti verip,bunu kullanmama hususunda ona itimat etmekmiş."

"Öyle bir çık ki karşıma 'her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi,az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni."

"Ben dokunmuyorum;yazdıklarım dokunsun."

"En derin sevgimiz olduğumuz gibi sevilmektir."

"Sevmek,güzel birine aşık olmak değil,o kişide bilmediğin bir zamanının,beklenmedik bir anında kendini bulmaktır."

"Ben seni görür görmez anlamıştım:bütün kaygısız görünüşünün altında,içine kapanık bir insan olduğunu.Bunu beğendim işte."

"İki kadına adamak istiyorum hayatımı:Biri 'erkeğim' desin bana.Diğeri sadece 'baba'."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler