Sevgililer Günü Sözleri Ve Mesajları 2019

Sayfa içeriği:Sevgililer Günü Sözleri 2019,Sevgililer Günü Sözleri resimli,Sevgililer Günü Mesajları GüzelS,SevgililerGünü Sözleri anlamlı,Sevgililer Günü Sözleri kısa,Sevgililer Günü Sözleri Uzun,Sevgililer Günü Mesajları 2019

"Biz iki bedende bir ruhuz Sevgilim. Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Sevginin kalbinde tarifsiz bir merhamet gizlidir."

"Anlamak,sevmenin başlangıcıdır.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Sevgi gönüllerin arasındaki köprüdür,birbirimizi sevelim."

"Aşk gözlerine bakınca yüreği görebilmektir sevgilm.Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun!"

"Aşk dediğin nedir sevgili?Biraz özlem,biraz hasret bolca sensizlik sonrası sana kavuşmak ve gözlerinde kendini kendini bulmak değil midir?"

"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Toplum tarafından kabül gören tek deliliktir aşk,deliriyorum sana."

"Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir,kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun Sevgilim!"

"Ay kendi gecesinin yalnız gönlüydü..."

"Sevgi kokuyor zaman.
Uyanmış olmalısın."

Bir elmanın iki yarısı olmayalım.İki ayrı çiçek olalım,birleşince buket olalım.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Ve balık âsık oldu okyanusa."

"Gözyaşlarını güzel günler için sakla sevgilim."

"Bakarken kıyamamak mı?Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk?

"Aşk,gülü dikeniyle avuçlamak;ama kanayan ellerin hesabını gülden sormamaktır sevgili.Sevgimiz Kutlu Olsun!"

"Bize her gün sevgililer günü sevgilim."

"Hayat küçük şeylerden oluşur.Eğer sen seversen büyük olurlar..."

"Sevelim sevilelim
Dünya kimseye kalmaz."

"İnsan değer verdiği şeylere gözüyle bakar,yüreğiyle taşır.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun Sevgilim!"

"Benden sonra birini sev ama adını beraber koyalım.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Sen benim şu dünyada en güzel tesadüfüm,en güzel rastantımsın sevgilim."

"Kanatları varmış kalbin;sevince uçar,sevilmeyince göçermiş.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Ben senin gülerken kaybolan gözlerini sevdim."

"Bana kulak ver ki,sana ses verebileyim."

"Birisi tarafından delice sevilmek güç veririr,birini delice sevmek cesaret."

"Çiçeği boşver,bana kitap al.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Sana bir dolu umut getireceğim
Küçük edir sığmayacak."

"Ben şiir olsaydım,sana yazılırdım.Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Bir şeye sahip olmak değil,layık olmak önemlidir."

"Güzel konuşmak
İnce düşünmek
Halden anlamak
Sevmek
Düşeni kaldırmak
Ağlayanı güldürmek
Sarılmak
Hep bedava biliyor musun Sevgilim?"

"Sevdiğiniz insanların sevgisini hissetmek,hayatınızı besleyen güneş gibidir."

"Aşk;görmekten çok özlemeyi sever,dokunmaktan çok düşlemeyi.."

"Bu sonsuz bir kitaptır ve sen kısa bir yaprağını okuyan.
Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Ben,seni görür görmez anlamıştım;bütün kaygısız görünüşünün altında,duygulu,içine kapanık bir insan olduğunu.Bunu beğendim işte."

"Onunla göz göze gelince konuşmak istemezsin.Çünkü o an susmak,gözlerine doya doya bakmak için en büyük fırsattır.
Sevgililier Günümüz Kutlu Olsun!"

"Bazı şeyleri bir çırpıda silemezsen,bir çırpıda silersin."

"Kadınlar sözleriyle değil,gözleriyle konuşur aslında.Bu yüzden onları anlamak için dinlemek yetmez,izlemek gerek yalnızca."

"Aşk dedi insan,sabır dedi zaman."

"Vicdanın diyorum,sızlamıyor mu hiç?"

"İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla aşık olur.O yüzden de,aşık olduğu insanı düşünürken,az ya da çok hüzünlenir."

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler