Havalı Sözler,Havalı Laflar


"Akıl vermeyi bırakıp biraz huzur verseniz."

"Kafa karışıklığı iyidir,insan bir kafası olduğunu anlar."

"Kafam dağınık olabilir ama kimi nereye koyduğumu asla unutmam."

"İzin verdiğim kadar bilebilirsin beni,
Gerisi sadece zannettiklerindir."

"Yalanlarımız ortaya çıkmadıkça,hepimiz dürüst insanlarız."

"Kalbimde bir bahar gizli deseydi kış,kim inanırdı ona?"

"Eğer aşk için kelime gerekseydi,dilsizler nasıl sevecekti."

"Çünkü hiçbir şey hayal ettiğin kadar güzel olamaz."

"Sana içimi dôksem,beraber toplar mıyız?"

"Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim."

"Ben sana ev olmuşum da,sen anahtarını kaybetmişsin."

"Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun."

"Belki birgün roller değişir,
Ben unuturum,
Sen hatırlarsın!"

"Bana geçmişten söz etme Çünkü asla geri getiremezsin."

"Zaman sen olmayınca geçmiyor,sen olunca da yetmiyor..."

"Beklemek üzerine felsefe kitabıydım."

"Kadından meleklik bekliyorsan,ona cenneti sunacaksın."

"Yarayla alay eder,yaralanmamış olan."

"Gerçekten gülmek istersen ağlamayı öğrenmek zorundasın."

"Baharsız kaldığım ne çok bahar vardı..."

"Artık ikiyüzlü insanları sevmeye başladım.Çünkü yaşadıkça yirmi yüzlü insanlar görmeye başladım."

"Karakterinize dikkat edin,kaderinize dönüşür."

"Her sırtını sıvazlayanı dost sanma!Belki de bıçak saplayacağı yeri yokluyordur."

"Gözlerime bakıp da sahte bir gülücük yerine,yüzüme karşı gösterilen gerçek bir nefreti tercih ederim."

"Senden nefret edenler aslında,seni bunca insanın neden sevdiğini anlamayan gizli hayranlarındır."

"Farkı fark etmeli,fark ettiğini de farkettirmemeli bazen."

"Halbuki ben onun düşmekten korktuğu uçurumun dibindeyim."

"İnsan,uçurumun kenarına varmadan kanatlanamaz."

"Aşk,gençlerin oynadığı fakat ihtiyarların bildiği bir oyundur."

"Hayat yaşla değil,yaşanmakla anlaşılır."

"Çok sonra öğrendim ki bağırıp çağırmana gerek yok.Seni duymak işeyene fısıltın bile yeter."

"İnsanların sessiz hayatlarında kim bilir kaç isyan mayalanmaktadır."

"Ve mutluluk bir kibrit çöpü,artık ne kadar yanarsa."

"Herkes bir parçamı alıyor hatıra diye...çöpçü çöpümü,dünya vaktini ve ölüm beni..."

"Hangi yaşta ölürsek ölelim,tamamlanmamış cümlelerimiz olacak."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler