Sevda Sözleri 2018

"Kanatları varmış kalbin;sevince uçar,sevilmeyince göçermiş."Cahit Zarifoğlu

"Aşk ne kadar güçlü olduğunu akıllıyı aptal,aptalı akıllı yaparak gösterir."

"Sevgi,insanın yüreğinden çıkan sessiz çığlıklardır.Bazen bunu sevdiğiniz insanlar bile duymaz..."Khaled Hossesini

"Sevgi kusurları yok etmez,onları da kabul eder."Erich Fromm

"Kimileri seviyorum der çünkü ezberlemiştir,kimileri diyemez çünkü gerçekten sevmiştir."

"Okyanusta ölmez de insan gider bir kaşık Sevda da boğulur."

"Herkes herkesi sevmek zorunda değil ama sen beni sevmek zorunasın.Çünkü biz herkes değiliz."

"Bakarken kıyamamak mı?
Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk?"

"Çıkmaz yazdığı halde ısrarla girdiğin sokağın adıdır,aşk!"

"Kanatlarım yok ama bir uçuruma âşığım."Kahraman Tazeoğlu

"Aşk,gülü dikeniyle avuçlamak ama kanayan ellerin hesabını gülden sormamaktır."İskender Pala

"Sevdiğinin nazını değil,kahrını çekmektir sevda.Onunla bir ömür değil,onun için bir ömürdür sevda."

"Saklamaya çalışma,nafile.Sevda,çocuk gözlerinden uyku gibi akıyor."Reşat Nuri Güntekin

"Ne var ki,istemeyerek de olsa kendini ele verirdi sevgi denen şey."Franz Kafka

"Sevda:Salıncak kurmak yıldızlara."Nazım Hikmet

"Sadece sevmek harekete geçirir donmakta olan bir kalbi...Ve hızla çarpan bir kalptir her seferinde dünya üzerindeki onca güzel şeyin sebebi.Yani...sızlayan yerinden başlamalı bir insan sevmeye.Sevgi kadar da sevilmektir bir acının yara bandı."İclal Aydın

"İnsan kendisinin eksik parçasını bulmak umuduyla aşık olur.O yüzden de,âşık olduğu insanı düşünürken,az ya da çok hüzünlenir."Haruki Murakami

"Sevmek için bakarım,bakmak sevgiyi getirirse."

"Baharı yaz uğruna tükettik,aşkı naz uğruna...Ve papatyaları seviyor,sevmiyor uğruna...Derken ömrü tükettik bir hiç uğruna..."Sezai Karakoç

"Çok yoruldum sevgili;daha fazla yorma beni.Ben fazlasıyla ödedim zaten,uğrunda kaybettiklerimin bedelini."Cemal Süreya

"Her zaman böyledir;kalbe en yakın olanlar en büyük acıyı verirler."Christopher Paolini

"Hatırlarsan gözlerine hiç bakmadım.Âşık olmaktan korkmaya başlayan bir erkeğin sırrıdır o."G.G.Marquéz

"Büyük kalpler nedense çok zayıf oluyor."Oğuz Atay

"Benim sevdam ulu çam gibidir.
Ne güzde yaprak döker,ne de kışda boyun büker."Özdemir Asaf

"Aşıkken saatlerimiz kanat,değilken değenek kadar."Miguel De Cervantes

"Biz gelmedik dava için
Bizim işimiz sevda için
Dostun evi gönüllerdir,
Gönüller yapmaya geldik."Yunus Emre

"Hayat ne kadar güzel olurdu;İnsan hem 'âşık',hem de sadık olmayı becerebilseydi."Can Dündar

"Sevgiyi hakedene değil de muhtaçmış gibi görünene verdiğimiz müddetçe üzülen hep biz olacağız."Sunay Akın

"Elimde olsa bir yasa çıkartırdım;Sevgiler ertelenmeden,geciktirilmeden söylenecektir."Cemal Süreya

"Öğrenmedik dilini sevdanın
Oysa aşk her dili konuşurmuş."Ayşe Kulin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler