Türk Yazarların Seçme Sözleri

"İnsanın en mutsuz olduğu an,en mutlu anının yıkıldığı andır."Kaan Çaydamlı
"Hava soyuğunca değil,yüreği soyuğunca başlarmış insanın kışı."Elif Şafak
"Herkes fazlasıyla sevmiş,ben eksikleriyle de sevdim oysa."Özdemir Asaf
"Bırak toprak altında göl olsun gözyaşın."Cahit Zarifoğlu
"Duymak istediklerini değil,duyman gerekenleri söyleyebilme cesareti olan insanlar olmalı yanında."Can Dündar
"İçine attıkların kederindir,içinden atamadıkların ise kaderin.Serkan Özel
"Hayat ne kadar güzel olurdu;İnsan hem 'aşık',hem de 'sadık' olmayı becerebilseydi."Can Dündar
"Aşk bakmakla güzelleşir,konuşmakla zenginleşir,dokunmakla bozulur."İskender Pala
"İnanmakta geç,sevmekte çabuktum."Atilla İlhan
"Aslında ayrılıklar değil de,gidenin sevmediği halde 'Seviyorum' demesi en çok koyuyor insana."Cemal Süreya
"Sokak lambası gibi olma ey yar!Kime yandığın belli olsun."Necip Fazıl Kısakürek
"İnsan yalnız söylediklerinden değil,sustuklarından da sorumludur."Aziz Nesin
"Etrafında kimseyi bulamamak zor,içinde kimseyi bulamamak daha zor."Doğan Cüceloğlu
"Nedensiz bir çocuk ağlaması bile çok sonraki bir gülüşün başlangıcıdır."Edip Cansever
"Düşene gülen,acıyandan çok bulunur."Namık Kemal
"Şu yeryüzünde bazen kötüler iyilerden daha iyi görünebiliyor."Hasan Ali Toptaş
"Mide için lokma ne ise,beyin için fikir odur.Hepsi beslemez,bazıları zehirler."Cenap Şahabettin
"Aptallar kötüleri zeki zanneder."Murat Menteş
"Aydınların aydınlatamadığı halkı,soytarılar aldatır."Cemil Meriç
"Memleket kurtlar sofrasına döndü mü,isyan haktır."Atilla İlhan
"Tek suçumuz fakir olmaktı..."Yılmaz Güney
"Para hırsı bu dünyanın güzelliklerini örten kara bir perdedir."Kaan Murat Yanık
"İnsanlık daima kötü oyuncaklar peşinden koşan bir çocuk..."Cemil Meriç
"Siyasetçi ister domuz yesin,ister lama yesin,ister deve yesin beni ilgilendirmez.Rüşvet yiyor mu?Yolsuzluk yapıyor mu?Yurtdışına para aktarıyor mu?Benim önemsediğim yemeler bunlar."İlber Ortaylı
"Dünya uyuyanların uyutulduğu,uyuyamayanların hapsedildiği,hapsedilmeyenlerin öldürüldüğü gezegendi."Azra Kohen
"Zulmü alkışlayamam,zalimi asla sevemem.Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem."Mehmet Akif Ersoy
"Vatanım bütün yeryüzü,milletim insanlıktır."Tevfik Fikret

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler