Kavuşmak İle İlgili Sözler

"Kavuşmak sevenlerin iftarıdır."

"Aşk dediğin nedir sevgili?Biraz özlem,biraz hasret bolca sensizlik sonrası sana kavuşmak ve gözlerinde kendini bulmak değil midir?"Serdar Yıldırım

"Müsaitsen şayet,seninle biraz kavuşmaya ihtiyacım var."

" Kavuşmadan sonra kaçınma ne korkunçtur!Ama ayrılıktan sonra kavuşma ise ne güzeldir!"

"Herkes kavuşmak için sev.er ama ben yaşatmak için sevdim.Kalbim;tek bir sevdanın nefesi.Vazgeçtiğim değil,yeniden doğduğumdur sevdam."

"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum."

"Kavuşmak...belki...bir gün...ama unutma prenses;suya aşık ateşler,aşığına kavuşunca ölür."

"Şimdi uzaklardasın,gönül hicranla dolu.
Hiç ayrılmam derken,kavuşmak hayal oldu."

"Özlemek için sevmişiz birçoğumuz,kavuşmak ne haddimize!"

"Eğer sonunda kavuşmak yoksa,uzaktan sevmeler yorar insanı."

"İnsan ayrılınca değil,yeniden kavuşma ümitleri tükenince yıkılır."

"Yakınlık,uzaklıktan daha sıkıntılıdır.Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu,uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır."

"Hasret güzel şey,kaderde kavuşmak varsa..."

"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum."

"Her kavuşma hasrete gebe..."

"Işığa kavuşmak için,karanlığa meydan okumak gerekir."

"İnsan ayrılınca değil,yeniden kavuşma ümitleri tükenince yıkılır."Emrah Serbes

"Seni unutma fikri bile,sana kavuşma umuduna bağlanıyor içimde."

"Ayrılık dedim,kavuşma dedim.'İnsanın içini dökmekten vazgeçmesi' dedim."Şükrü Erbaş

"Sana kavuşmak değil neliyetim,merak etme!Yolda bir dilenci görsem para bile vermiyorum 'Allah sevdiğine kavuştursun.'  der diye."

"İster kavuşma isterse ayrılık
Acılarla ödenir aşk."

"Kavuşmak şart mı?Boş ver...Bazı şeyler yokken güzel."

"Tek solukluk yaşamı bile bir daha bulamayız,böyle bir anda sevgiye kavuşan onun tadını çıkarmalı."Stefan Zweig

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler