Sevgiliye Güzel Sözler 2018

"Öyle bir çık ki karşıma her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi,az kalsın ölüyormuşum gibi hissedeyim seni."

"Seni görünce dünyayı dolaşıyor sanki."

"Ve balık âşık oldu okyanusa..."

"Beni bütün bütün bırakma."

"Bir papatya ne kadar uzağı görebilirse,
O kadar yakın kalplerimiz birbirine."

"Az sözle çok şey anlatacaksın.Seni seviyorum diyeceksin sadece ama öyle her zaman değil yalnızca hissettiğinde."Turgut Uyar

"Aşk bakmakla güzelleşir,konuşmakla zenginleşir,dokunmakla bozulur."

"Karşılıksız sevmek,damla damla ölmektır."

"Aşkımın kanıtı olarak sana gözyaşlarımı yolluyorum."

"Bana kalbimdesin deme sevgili,kalabalık yerlerde sıkıntı basıyor beni..."

"Sevdiğini mertçe seven kişi
pervane gibi döner ateşi,
sevip te yanmaktan korkanın
masal anlamaktır işi!"

"Dikkatli ol,kıymetimi  bil!Sigarayı kül tablasına bırakır gibi bırakırım seni;öyle kendi kendine yanarsın!"

"Bir yürekte olmaz iki sevgili,
İki yureklinin doğru olmaz dili."

"Biri gelir seni sen eder,biri gelir seni senden eder..."

"İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla âşık olur.O yüzden de,aşık olduğu insanı düşünürken,az ya da çok hüzünlenir."

"Çok yoruldum sevgili;daha fazla yorma beni.Ben fazlasıyla ödedim zaten,kaybettiklerimin bedelini."

"Yıllar geçse de üstünden,bitmeyecek bende ki sen."

"Senin yaptığın atar,benim hayatıma renk katar be güzelim."

"Eğer çekemezsen gülün nazını ne dikene dokun ne gülü incit,
Sahrada Mecnun değilsen eğer ne Leyla'yı çağır ne çölü incit."

"Her çiçeği sevmek mümkün değil belki ama o çiçeği sevenleri incitmemek mümkün."

"Bizi ağlatan insanları çok seviyoruz,toprak suyu çok seviyor çünkü."

"Sen gitmekle eylem yaparsın,ben de unutmakla devrim yaparım."

"Bir sevgiyi anlamak,bir yaşam harcamaktır...Harcayacaksın"

"Bazen elinin tersiyle ittiklerini,sonra elinin içiyle dilersin."

"Sevgisiz insan,susuz ağaca benzer."

"Kadınlar sözleriyle değil,gözleriyle konuşur aslında.Bu yüzden onları anlamak için dinlemek yetmez,izlemek gerek yalnızca."

"Nasıl sevilmek isterse öyle sever insan..."

"Ey sevgili!Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
Taşıya bilir miydin acaba bendeki seni..."

"Çünkü ben cebi dolu,ruhu boş,sevgisiz insanlardan bıkmıştım."

"Hayat ne kadar güzel olurdu;İnsan hem 'aşık',hem de 'sadık' olmayı becerebilseydi..."

"Yalan söylemek beceri ister.Biz de becerikli insanlara aşık oluruz."

"Hüzün taze tutar aşk yarasını,yaramdan da hoşum yarimden de."

"Bir aşık olup biteni değil,görmek istediğini görür."

"İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de."

"Dünya alışkanlıktan değil,sevgiyle mutluluktan dönsün!"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler