Özlü Sözler 2018

"Sadece mutlu olmak istesek kolay olacaktı,ama biz başkalarından daha mutlu olmak istiyoruz.Bu da oldukça zor,çünkü onları daima olduklarından daha mutlu görürüz."Charles de Montesquie
"Yağmuru seviyorum diyorsun,yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun.Güneşi seviyorum diyorsun,güneş açınca gölgeye kaçıyorsun.İşte,bunun için korkuyorum;
Beni de sevdiğini söylüyorsun..."William Shakespeare
"İnsanları aldatmak,güldürmekten çok daha kolaydır."Moliere
"Ağızlardan çıkan güzel sözleri gözleri yalanlardı..."Toni Morisson
"İnsanların dediklerine takılma;çünkü onlar yaptıklarının iyi olup olmadığına değil,kendilerine faydalı olup olmadığına bakarlar."T.S.Eliot
"Düşünmeden konuşmanın cezası konuştuktan sonra düşünmeye mahkum olmaktır."İlhan Berk
"Kusurlarınızı söyleyen arkadaşlar edinin.Dikkat edin!Kusurlarınızı yalnızca 'size' söyleyen."Lao Tzu
"Ben dostlarımı hiç satmadım!Çünkü;ya beş para etmez çıktılar ya da paha biçilmez..."İlham Berk 
"Düşüncen fakir ise diğer zenginlikler seni kurtarmaz."Anooshirvan Miandji
"Yoksulluktan utanmak aptallıktır.Aptallıktan utanın."Dostoyevski
"İnsanlar daima ikiye ayrılırlar:Başkaları için yaşayanlar,başkaları sayesinde yaşayanlar...
Sorun olanlar,çözüm olanlar...
Ümit kıranlar,ümit verenler...
Dert üretenler,deva üretenler...
Şikayet edenler,çare bulanlar...
Aynı havayı soluyan,
Aynı sıkıntıyı yaşayan,
Aynı sevince ortak olan iki insandan biri dert küpü olur çıkar,diğeri deva küpü...
Biri şikayet üretir,öbürü çare.
Biri yük olur,öbürü yük taşır..."John Steinbeck
"Öğrenme durunca,yaşamak mola verir.Paylaşma durunca,sevmek mola verir.Fedakarlık durunca,insanlık mola verir."Münir Arıkan
"Yoksulluğu bitirmek hayır işi değildir.Adalettir..."
"Herkes yaşattığını yaşasaydı,dünya çok daha adaletli bir yer olurdu."La Edri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler