İsyan Sözleri,İsyankar Sözler

"Dışlanmaktan ve incinmiyormuş gibi davranmaktan bıkıp usandım artık."
"Bıktım insanların ikiyüzlü ahlak anlayışlarından."Başak Sayan
"Bu kendini beğenmişler uygarlığının zavallılığından usandım."Kürşat Başar
"Çok yoruldum sevgili;daha fazla yorma beni.Ben fazlasıyla ödedim zaten,uğrunda kaybettiklerimin bedelini."Cemal Süreyya
"Aşkın yüzünden düşen bin parçayı toplamaktan yoruldum ben artık..."Didem Madak
"Yorulmaktan da yorulur mu insan?Yoruluyor.Yoruyorlar."Miraç Çağrı Aktaş
"Gidersem başkalarına isyan etmiş olurum,gitmezsem isyanım kendime olur."Jean-Paul Sartre
"Hak,haksızların eline geçmişse;haklı olanın hakkını koruyamıyorsa,bunun neresi insanlık?İsyan ediyorum!"
"Usandım,yeşermesi umutsuz bahçeyi beklemekten.Usandım,tarla kuşunun sesinden.Usandım,bu yürekten kendimden.Usandım,durup durup seni beklemekten."İlhami Soysal
"Aslında ben de çok bıktım her şeyden ama annem üzülmesin diye gülümsüyorum."
"Bıktım artık,sözcüklerin arasında aranıp durmaktan."Goethe
"Parmağı kesildiği için isyan edenlere,ayaklarından mahrum insanın gulumseyişini savunmak gerekir."Muhammed Bozdağ
"Herkes tarafından kabul edilen bir haksızlığa isyan etmek kolay mı?"Cemil Meriç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler