Dertli Sözler, Dertli Mesajlar

"Meğer susmak;insanın içiyle konuşmasıymış,geç farkettim."Kahraman Tazeoğlu 

"Ağlayabilseydiniz,anlayabilirdiniz."Necip Fazıl Kısakürek 

"Kim daha fazla insan ise, daha fazla dertli olur."Ali Şeriati

"'Düşenin dostu olmaz!' derler kimileri.Sanki ayakta olanın dostu çökmüş gibi."Cemal Süreya 

''Hava soğuyunca değil, yüreği soğuyunca başlarmış insanın kışı...'' Elif Şafak

"Aşk;görmekten çok özlemeyi sever,dokunmaktan çok düşlemeyi.Ve aşk öyle haindir ki;Nerde imkansız varsa gider onu sever."Özdemir Asaf

"Ben sevdiğimi demez isem, sevmek derdi boğar beni. "Yunus Emre
  
"Bu dünyada en iyi ben yenilirim. 
 Dosta, düşmana, aşka. " Turgut Uyar

"Hıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları, ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır.  " Charles Bukowski

"Hayattaki en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapmadıklarımızdır."Lev Nikolayeviç Tolstoy

"İnsanın en büyük hatalarından biri de,
 Doğru zamanı yanlış kişilerle doldurmaktır.  "CharlesBukowski

"Ey sevgili!
 Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi,
 Taşıyabilir miydin acaba bendeki seni...  "Şems-i Tebrizi

"Bir an bekle, arkana dön ve unuttuklarını anımsa
Kaybettiysen ara, kırdıysan af dile,  kırıldıysan affet
 Çünkü hayat çok kısa.  "Şems-i Tebrizi

"Madem varlığım acı vermiyor sana,madem ki ancak yokluğumda sevgimi hissedebiliyorsun;öyleyse yokluğumla kal,sevgili..."Cezmi Ersöz

''Bazı kapıları kapayın.
 Gururunuzdan dolayı değil,
 artık hayatınıza uygun olmadıkları için.'' Paulo Coelho

"Bir insanı kendisi kadar, kendi düşünceleri, dertleri, korkuları ve noksanları kadar ne meşgul edebilirdi? " Sabahattin Ali

''Dertlerini gözyaşlarında boğmak isteyenlere, dertlerin yüzme bildiğini söyle.''  Aldous Huxley
ayrilik-sozleri-ask-acisi-dertli-ask-sozleri-dert-etmek-dertler

Dert-sozleri-dertli-sozler-dert-ile-ilgili-sozleri-aci-sozler

"Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın."Orhan  Veli Kanık

''Hayatta yapılacak o kadar çok hata var ki; aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin anlamı yok.'' Jean-Paul Sartre

"Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım.Degmeyenlere zaten üzülmem.Üzüldüğüm şey;Değmeyenlere yüreğimin değmiş olması."Cemal Süreya 

"Belki de yağmura gerek kalmazdı,insanlar bu kadar kirli olmasaydı..."Turgut Uyar 

"İnsanda en büyük hata: Karşıdaki insana gereğinden fazla değer vermek değil, kendine hak ettiğinden daha az değer vermektir.  "Ernesto Che Guevara

''Kolayca akmaz bilirsin bir erkeğin gözyaşları; Ama eğer erkek ağlıyorsa, asla sahte olmaz gözyaşları.''  Aziz Nesin

"Annem gözyaşları için ekmek kırıntısı gibi değerlidir derdi. Üstüne basıp geçenlerin çarpılışını görmek için bekliyorum seni… "Cemal Süreya

aci-sozler-hayata-dair-sozler-derrli-sozler-dert-sozleri-derdi-anlatan

"Hayatı hep ucundan, köşesinden yaşadım... Acım bana aitti, ama neşem çalıntıydı...  "Maksim Gorki

"Bedeller ödenirken  para üstü beklenmez."Kahraman   Tazeoğlu

"Hayat beni üzmeye başlayınca kitaplara sığınırdım. " Kahraman Tazeoğlu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler