Bağışlamak Sözleri

"Sevgi demek,haklı bulmak,hoş görmek,görmezden gelmek ve bağışlamak demektir."Maksim Gorki
"İnsanları bağışlayın..."
"Bağışlamak kolay.Asıl zor olan tekrardan güvenmek."
"İnsanda şeref ve faziletin iki belirtisi vardır:hiddet zamanında yumuşaklık,kudret zamanında bağışlamak."
"Bağışlamak kimine umut verir,kimine azap.Kimineyse bir fırsat;sizi yeniden kandıra bilmesi için bir fırsat."
"Bağışlamak,arkadaşlığın yakıtıdır."Josh Mcdowell
"Beni unutarak değil,severek bağışla."
"Bağışlamak âşkta yeni bir adım atmaktır.Umutla ve hayallerle dolu bir adım..."
"Ben seni bağışladım sevgili.Ama kendimi bağışlayamadım!"
"Becerebilirsen,beni bağışla.Ama en önemlisi,kendini affet."Khaled Hosseini
"Bağışlamak her zaman ikinci acıyı besler."W.Shakespeare
"Bağışlamak büyüklüktür ve sevgi nefretten daha güçlüdür."
"Yanılmak insanca,bağışlamak kutsalca bir iştir."Alexander Pope
"Bağışlamak,menekşenin kendisini ezen topuğa kokusunu bulaştırmasıdır."Mark Twain
"Bağışlamak,bir mahkumu serbest bırakmak ve aslında bu mahkumun kendiniz olduğunun farkına varmaktır."
"Ben her zaman bağışla ve unut derim,bağışla ve unut."
"Bağışlamak ayrı
Unutmakta bütün iş."
"Düşmanı bağışlamak,dostu bağışlamaktan daha kolaydır."
"Düşmanınızı bağışlarsanız dostunuz olur."
"Aptalı sık sık bağışlamak,onu ahlaksız yapar."
"Gecikmiş sevgim için beni bağışla..."
"Aşkın ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış."
"Çocukça isteklerim oldu...Bağışla..."Nazım Hikmet
"Beni değerlerimden ötürü değil,yüceliğinden ötürü bağışla..."Tolstoy
"Attığınız tokada karşılık vermeyen kişiden sakının,o hem sizi bağışlamaz hem de kendinizi bağışlamanıza olanak bırakmaz."
Bağışlamayı öğrenmeli insan...Bağışlamayı teslim olmalı hem de her şeyiyle önce kendini...Hem de şefkate açılmalı ki kurduğu en önemli ilişkinin,hayat hikayesinin baş rolünün hakkını verebilsin."Gamze Sağıroğlu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler