Ayrılık Sözleri

"Ayrılık yarı ölmekmiş
O bir alevden gömlekmiş
O alevin bağrında dili
Ben böyle sensiz olurum deli
Neredesin ey sevgili."Canan Tan

"Ayrılık,hasret ve vicdan...İşte ölümden zor olan."İskender Pala

"Hiç ayrılamam derken,kavuşmak hayal oldu."Zeki Müren

"Sen gitmekle eylem yaparsın,ben unutmakla devrim yaparım."

"Ah ulan ayrılık,
Bir tek seninle ayrılamadık."Cemal Süreya

"Kural bu:En çok seven,hep en önce terkedilir.Unutma;Vedalar acıtsa da,bazen gitmek gerekir."Can Yücel

"Bu hep böyledir,sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar."Halil Cibran

"Ayrılık,güclü aşkları büyütür,hasta olanları büsbütün öldürür."Reşat Nuri Güntekin

"Rüzgar ateş için neyse,ayrılık da aşk için odur;küçük bir aşkı söndürür,büyük bir aşkı alevlendirir."

"Her yürek sevebilseydi eğer,
Ayrılık hiç olmazdı,
Her seven yürekli olsaydı,
Zaten 'aşk' bu kadar basit olmazdı."Can Yücel

"Ondan ayrılmak bana ölümden de acı geliyor efendim."Oğuz Atay

"İki insan birbirini en çok ayrılmak üzereyken tanır."Dostoyevski

"Gel seninle birl daha ağlayalım;yasanmışlara,yaşanmamışlara,bir de hiç yaşanmayacaklara."Oğuz Atay

"Gittin mi büyük gideceksin!
Ayrılık bile gurur duyacak seninle."

"Âşklar da,yıldızlar gibi ayrılmak zorundadır birbirlerinden."Şükrü Erbaş

"Ah gideni değil de kalanı boğar ayrılık."

"Senden ayrı yaşayamam çünkü çok sevdim seni
Hasretine dayanamam sen de terketme beni."

"Sussam yalnızlık,konuşsam ayrılık!
Gitsem kaçış,kalsam ıssızlık...."Humeyra Turan

"Mesafe iyidir,ayrılık değil..."İbrahim Tenekeci

"Özenle katlamış bir mendil gibisin,
Sil beni n'olur kırk yıllık kirim pasım gitsin."

"Gelecektim,ama daha bir kötü hatıram olsun istemedim."Cahit Zarifoğlu

"Ah!Bu ayrılık ne zamansız!
Ne amansız bu ayrılık?"

"Ayrılık geride bırakır,veda yanında götürür sevdiğini."Ali Lefevre

"Zor olan ayrılığın kendisi değil,ayrılığın ertesidir."

"Aslında ayrılıklar değil de,gidenin sevmediği halde 'seviyorum' demesi en çok koyuyor insana."Cemal Süreya

"Ayrılık diye birşey yok.Bu bizim yalanımız.Sevmek var aslında,özlemek var,beklemek var."Ümit Yaşar Oğuzcan

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anlamlı Uzun Sözler

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler