Anneler Günü Sözleri

"Gözyaşlarımı dindiren,beni hayata getiren ve hayata bağlayan canım Annem...Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Beni benden çok sevdiğine inandığım tek insan...Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Karşılıksız olan tek şey anne sevgisidir.Annem,seni çok seviyorum."

"Düşündüm de Anne,beni en güzel sen sevdin.Anneler Günün Kutlu Olsun Annem!"
Anneye-kutlama-mesajlari-12-mayis-kutlama-sozleri

"En yüce ve en derin sevgi,Anne sevgisidir.Seni çok seviyoruz güzel Annem!"

"Anneler,belki de meleklerin nasıl güzel olduklarını anlamamız için dunyadalar.Anneler Günün Kutlu Olsun Biricik Annem!"

"Benim için her şeye katlanan her zaman yanımda olan değeri biçilemeyen dünyanın en güzel annesisin.Annler Günün Kutlu Olsun Annem!"

"Her anımı,her nefesimi sana borçluyum güzel Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Beni benden çok düşünen ve seven Annem...İyi ki varsın!Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Beni sınırsız bir sevgiyle seven,yaşamımın hiçbir anında şefkatini esirgemeyen güzel yürekli Annem.Hayattaki en büyük dayağım, en güzel şansımsın.İyi varsın..."

"Hayatın bana en büyük hediyesi beni hayata getiren sensin Annem!Anneler günün kutlu olsun!"

"Hayatı bizim için yaşanır kılan,tebessümüyle soframızı evimizi şenlendiren,yüreğiyle içimizi ısıtandır Anne!Anneler Gününü Kutlarım Güzel Annem!"

'Seni bırakmam' sözüne inandığım tek kişi Annem...Anneler Günün Kutlu Olsun Güzel Annem!
Anneler-Gunun-Kutlu-Olsun-Anneler-Gunu-mesajlari


"Anne sevgisi mukaddestir,tükenmezdir,benzersizdir.Anneler günün kutlu olsun biricik Annecim!"

"Şefkat,sevgi,fedakarlik denince ilk aklıma gelen,beni sevgisiyle yoğuran güzel Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Anneler evladının koruyucu melekleridir.Anneler günün Kutlu Olsun Melek Annem!"

"Anne başa taç imiş,her derde deva imiş,bir evlat pir olsa da,anaya muhtaç imiş.Beni her şeyden çok seven Annem,Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Bana mutluluğu anlat deseler;Annem yaşıyor der,susardım.Bugün senin günün Annem.Günün Kutlu Olsun!"

"Başımızın tacısın,evimizin nurusun biricik Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Mutluluğumla mutlu olan,kederimle kederlenen,melek Annem.Analar Günün Kutlu Olsun!"

"Zor günlerimde hep yanımda olan,bana yol gösteren,herşeyden çok benim iyiligimi,mutluluğumu düşünen güzel Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Dünyanın en güzel sesidir Anne sesi.Dünyanın en büyük sevgisidir Anne sevgisi...Dünyanın en fedakar insanıdır Anne...Anneler günün Kutlu Olsun!"

"Anneler güneştir.Ve güneşin vurduğu yerde yaşamak biter güzel Annem.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Anne içinden çıktığımız yuvadır,doğadır,topraktır,okyanustur...Sen güzel olan herşeyimsin Annem!"

"Beni herkesten çok anlayan,hep iyiliğimi isteyen iyilik meleğimsin Annem!İyi ki varsın,iyi ki evladınım...Aneler Günün Kutlu Olsun!Ömrümüz Mutlu olsun!"

"Seni dünyada koşulsuz,şartsız seven tek varlık;Anne'dir.Diğer insanlar seni 'çünkü'lerle sever.Anne ise 'rağmen'lerle sever.Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Anne sevgisi koşulsuzdur,koruyucudur,sıcak bir sığınaktır.Seni herkesten ve herşeyden çok seviyorum Annem!"

"Bütün sevgileri topladım,bir anne sevgisi etmedi.Anneler Günün Kutlu Olsun Güzel Annem..."

"Anne hakkı ödenmez,sevmeye ömür yetmez.
Bütün dünya benim olsa, bir tane annem etmez!Biricik Annemin Anneler Günü Kutlu Olsun!"

"Her derdime derman olan,bana hep sahip çıkan,sen oldun Annem.Bu Günün Kutlu Olsun Annem!

"Kötülükler,yalanlar,hırslarla dolu bu dünyada  beni en güzel şekilde sevdiğin için sana bir ömür borçluyum Annem!Anneler Günün Kutlu Olsun!"

"Benim için her şeye katlanan, her zaman yanımda olan,değeri biçilemeyen dünyanın en güzel kadını.Analar Günün Kutlu Olsun!"

"Ne cenneti merak ediyorum,ne de cehennemi,çünkü ben annemi gülerken de gördüm,ağlarken de..."

"Anne olmak,bir gözün gerçeklere bakarken,bir gözünle hayallere dalmaktır.Anne olmak,yumuşacık tuttuğun kalbinle her sıkıntıya dağ gibi durmaktır.Anne olmak,her türlü gürültüde evladın tek nefesini bile duymaktır.Anne olmak,günah dolu dünyada işlenen en güzel sevaptır.Anne olmak,bahşettiği lütuftan Yaradan'a yanaşmaktır..."



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Manalı Sözler

Harekete Geçiren Sözler