Cool Sözler,Cool Laflar

"Sizi bilmeden,hakkınızda konuşanlara kızmayın.Çünkü köpekler,bilmediklerine havlar."

"Bir yığın insan tanıdım.Ama hep yalnızdım."Didem Madak

"Ruh eşim yok diye üzülmeyin,belki de eşsiz bir ruha sahipsinizdir"

"Ben sadece sevmeyi biliyorum,unutmayı öğrenemedim."

"Herkesi ve her şeyi unutturan birini unutmak zordur."

"Havalı adamlarız biz,yalnızlığımız bile bir başka."

"Beklemek üzerine felsefe kitabıydık."

ama-hep-yalnizdim-havali-laflar-cool-sozler



"Beraber gülmeyi özlediğim ama affedemediğim insanlar var."

"Baharsız kaldığım ne çok bahar vardı..."

"Her şeyi yapsaydın da seviyormuş gibi yapmasaydın keşke."

"Üzüntüsü sahte olanın ağlaması sahte olur."

"İnsanın,kendinden başka hiç kimse olmasına gerek yoktu."

"Benim yokluğumda gülemez demişsin en çok da ona güldüm."

"İnsanların sessiz hayatlarında kim bilir kaç isyan mayalanmaktadır."

"Ben söylediklerimden sorumluyum,anladıklarınızdan değil."

"Susarsan haklı olsan bile haksız olarak anılırsın."

"Kışı boşverin,ilgisizlik kadar soğuk bir soğukluk yoktur."

ilgisizlik-kadar-soguk-bir-sogukluk-yoktur-cool-sozler


"Olman gereken yerde değilsen,oyalanma..."

"Yüzünü görememenin hasretini çektirme gözlerime."

"Ay kendi gecesinin yalnız gönlüydü..."

"Mutluluğu yakalamak için,mutluluğu kaçıran tercihler yaparız."

"Halbuki ben onun düşmekten korktuğu uçurumun dibindeyim."

"Sana içimi döksem,beraber toplar mıyız?"

"İnsan,yarası yarasına denk geleni seviyor demek ki."

"Ben dokunamıyorum,yazdıklarım dokunuşun!"

"Yıllarca hep düşündüklerimi değil de söylemem gerekenleri söyledim."

"Düşünmeden konuşmanın cezasını,konuştuktan sonra düşünmeye mahkum olmaktır."

"Beyni ağzından büyük olanları severim..."

"Bir sürü para,sıfır beyin."

"Aptalların cenneti akıllılar için cehennemdir."

"Bilgi bize güç verir,ancak saygıyı karakterinizle saygınızla kazanırsız."

"Param olmadan çok şey aldım ben:Edep aldım,öğüt aldım,gönül aldım."

"Aptallar,kötüleri zeki zanneder."

"Gelgelelim nezaketin nispetinde,zekiler ise seni zayıf,akıllılar ikiyüzlü sanır."

"İyi insanlara salak mualemesi yapmayı bıraktığın an iyi bir insan olacaksın bu da sana yeter."

"Kurnazlığı zeka zannedenlerin topraklarında nezaketiniz sizi aptal gösteriyor olabilir.Aldırmayalım."

"Yanlışın en ağır olanı,doğru olana yapılandır."

"Şiir şiir olalı böyle şiirsizlik görmemişti."

"Kuş ölür sen uçuşu hatırla..."

"Bize aslında kim olduğumuzu gösteren şey,yeteneklerimizden çok seçimlerimizdir."

"Hayat tiyatro gibidir,en kötü insanlar,en iyi yerlerde oturur."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgili İle İlgili Sözler

Harekete Geçiren Sözler

Unutulmaz Film Replikleri